Dugnadsfordeling

Jenter 08

Jenter 2008 skal hjelpe til med vårdugnaden (alle lag stiller med minst 4 representanter). Da det ikke har vært enorm respons på frivillig deltakelse har jeg satt opp følgende for vårdugnaden, vennligst bekreft deltagelse på mail snarest.

Hvis dere ikke kan, bytt selv med noen andre (f eks. til en kioskvakt).

Ved bytte vil jeg ha beskjed, slik at vi kan sikre at alle stiller!

 

Hornum Wetlesen

Tveit Ødegaard

Skaug

Sjøblom

 

Vårdugnaden er på Sentralanlegget tirsdag 5 mai kl 17:30. Alle lag stiller med 4 personer, men vi håper at flere tar turen. Les mer om dette og hva det kreves av redskap på vår hjemmeside:

 

/fotball/2015/04/23/vardugnad-pa-sentralanlegget-5-mai-kl-1730/

 

Det vil i tillegg komme dugnadsarbeide ifb 3×3 turneringen (13-14 juni), bygdeturneringen og evnt annet oppdukkende. Dette vil bli formidlet hvis/når aktuelt. Forhåpentligvis blir laget untatt disse da vi har 2 uker med kioskvakt iår.

 

Trenere/lagleder vil bli skånet for dugnader da de har oppmøte minimum 1 gang pr uke ifb med trening/kamp.

Det vil derfor kunne skje at enkelte foresatte får flere dugnader. Ber om forståelse for dette.

 

Jenter 2008 har fått tildelt UKE 33 & 34 (10.-23. august)  for KIOSKVAKT.

 

Jeg har satt opp følgende ansvarlige for KIOSKVAKT.

 

Vennligst send meg en bekreftelse på at dere stiller iht den oppsatte fordelingen. Hvis dere ikke kan, bytt med noen andre og informer meg om endringen når den er avtalt.

Vi trenger to personer over 18 år på hver vakt. (Hvis man ønsker å bytte slik at en familie tar en vakt alene etc så går det fint, det ordnes internt dere imellom).

 

Jeg sjekket BANEBOKEN, og uke 33 & 34 var ikke lagt ut ennå.

(I uke 33 er det Tine Fotballskole på dagtid).

Sjekk igjen når det nærmer seg om det er fotballkamper i helgen!

 

MANDAG     10.08   ERLIMO/RØBERG MARTINSEN

TIRSDAG     11.08   CYREN/MOEN

ONSDAG      12.08   LEVINE/RENNEMO PEDERSEN

TORSDAG    13.08   SINOBER RUUD/BØRRESTUEN HERSTAD

FREDAG      14.08   FARTUM/SKEI

LØRDAG      15.08  LYSGÅRD ANDERSEN/REIN HEGGEBAKKEN

SØNDAG      16.08  GLØMMI GAKKESTAD/LØVLISETER

MANDAG     17.08  HANSEN NORDÅS/SKJÆRVIK MORK

TIRSDAG     18.08  HAARSTAD GUNDERSEN/MALVIK

ONSDAG      19.08  GARVÅS/SJØBLOM

TORSDAG    20.08  SKAUG/TVEIT ØDEGAARD

FREDAG      21.08  HORNUM WETLESEN/MYRHAUG LARSEN

LØRDAG      22.08  ERLIMO/RØBERG MARTINSEN

SØNDAG      23.08  CYREN/MOEN

 

Litt mer info om KIOSKVAKTEN:

 

Åpningstider for kiosken:

 

Mandag til torsdag: kl 17:00 – 21:00 (eventuelt til pausen har vært, hvis det starter en 11’er kamp kl. 20.15. Pausen er ferdig ca. 21.15)

 

Fredag – søndag: kiosken skal være åpen om det er satt opp kamper. Sjekk i baneboken på hjemmesiden vår: www.nittedalil.no. Kiosken skal være åpen en halvtime før kampstart.

Vaffelrøre:

De som har vakt tar med en porsjon vaffelrøre hver. Alle skal bruke vedlagte oppskrift. Om det evt blir igjen vaffelrøre, merk denne med dato og legg den i kjøleskapet.

 

Mer info om kioskvakten:

Oppdatert vedr kioskvakten finner dere her: /fotball/om/kiosk/

 

Informasjonen som ligger ute er pr nå fra 2014, men praktisk info om kioskvakt gjelder nok i år også.

/app/uploads/Reviderte-PRAKTISKE-OPPLYSNINGER-for-Fotballkiosken-2014.pdf

 

 

Pengeskrin og nøkkel:

Pengeskrin og nøkkel leveres senest søndag, til neste lag på dugnadsoversikten.

 

Mvh

Stian Ødegaard

99287695